PC Gaming

GTA 3 Definitive Edition RX 550

Mint ahogy már tudjátok, az új GTA 3 Definitive Edition sokakat hozott lázba, és én sem maradhattam ki ebből a remek kalandból. Nos, ma megosztom veletek a saját élményeimet és tapasztalataimat erről az új kiadásról, az RX 550 videókártyám segítségével.

Az új grafikai frissítések és javítások elképesztően mutatnak a játékban. A karakterek és környezetek életre kelnek, és az élmény a nosztalgia hullámán úszva összekapcsolódik a játékmenettel. Ahogy beléptem Liberty City szabad világába, rögtön visszarepültem azokba az időkbe, amikor először játszottam a GTA 3-mal.

Most pedig lássuk, hogyan fut mindez az RX 550 videókártyámmal. A jó hír az, hogy a játék fut, és fut is rendesen! Természetesen nem számíthatsz 4K-s csúcsgrafikára, de 1080p-ben a játék jól játszható volt közepes beállítások mellett. A karakterek és a város továbbra is lenyűgözően néznek ki, és a játékmenet zökkenőmentesen futott.

Maradjatok velünk, gamerek, és továbbra is tartsátok szemmel az oldalt, mert hamarosan újabb izgalmas teszteket és cikkeket hozunk nektek!

A bejegyzés trackback címe:

https://pcgaming.blog.hu/api/trackback/id/tr4718233725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Címkék

Utolsó kommentek


 

Elrejtés
Elrejtés
süti beállítások módosítása