PC Gaming

Make Way teszt
Nincs két ugyanolyan verseny a Make Way-ben, amiben a játékosok építik meg a pályát.

Az egyedi Ice BEAm nevű indie fejlesztőtől egy hiánypótló Micro Machines klón érkezett. A Make Way című árkád autós játékban olyan pályákon versenyzhetünk, amelyeket maguk a versenyzők készítenek meg a megmérettetés előtt. Gyakorlatilag a négyfős "csapat" minden egyes tagja kiválaszthatja a kedvenc járművét, majd egyénileg dönti el, hogy milyen kanyargós vagy egyenes szakaszt ad hozzá a pályához, sőt, akadályokat is elhelyezhet. A futam végén folytathatjuk a pályakészítést, amíg az első helyezett játékos eléri a 3000 pontot. A pontokat checkpointokon való sikeres áthaladás után kapjuk, tehát nem csak az a fontos, hogy az elsők között érjünk célba a versenyen.

Természetesen a végelszámolásnál előfordulhat, hogy egyenlőség alakul ki, és ebben az esetben a döntő hirtelen halál során előzhetjük meg vetélytársunkat a már elkészült pályán. Ha valaki leesik a pályáról, akkor az ő győzelmét hirdetik ki. Az összpontszámok után jutalom jár, rengeteg tapasztalati ponttal, amelyekből új pályaelemeket, csapdákat vagy eltérő kinézetű autókat szerezhetünk szintlépés után. A tesztalanyunk lokális vagy online módban játszható, és ha a jövőben konzolokra is elérhető lesz, a PC-sek akár az aktuális generációs konzolok tulajdonosaival is összemérhetik tudásukat cross-platform módban. Emellett négyféle játékmód közül választhatunk. A Race-ben pontokat kell gyűjtenünk, a Classic-ben pedig már fegyvereket is használhatunk, és csapdákat helyezhetünk el. A Chaosban nincs kerítés, és automatikusan elhelyezett akadályok nehezítik meg a versenyt. Végül a Custom módban szinte minden kritériumot testre szabhatunk, beleértve az AI nehezségi szintjét is.

Az egyetlen negatívum az esetenként rossz szögben beállított kameramozgás lehet. Ha túl közel robogunk az előzőhöz, alig látunk előre, és csak a memóriánkra vagy a szerencsénkre hagyatkozhatunk. Viszont ha túl hátul vagyunk, könnyen kipenderülhetünk, ami kevés esélyt hagy a felzárkózásra, főleg ha a többi versenyző visszatér az ellenőrző pontokhoz, és már jóval előttünk halad, ellopva a catch up lehetőségét.

Hasonlóan legutóbbi tesztalanyunkhoz, a Make Way is történet nélkül érkezett, de játékmenet szempontjából sokkal izgalmasabb és kiforrottabb versenyeket kínál. Jó lett volna, ha a fejlesztők beleillesztenek valamilyen egyedülálló pályaszerkesztőt, ami sok évvel ezelőtt a Stunts játékban már megtalálható volt. Ezen a téren a lehetőségeink szinte végtelenek lehetnének.

A bejegyzés trackback címe:

https://pcgaming.blog.hu/api/trackback/id/tr2218296479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

_kolléga_ · https://radicspeter.hu 2024.01.20. 22:13:02

tudom, hogy macera, de egy-egy képet bele lehetne tenni :) v. legalább egy linket /persze, nem tart sokáig megkeresni, de mégis/

amúgy a Toybox Turbos (store.steampowered.com/app/287260/Toybox_Turbos/) is egy jól sikerült darab

Címkék

Utolsó kommentek


 

Elrejtés
Elrejtés
süti beállítások módosítása