PC Gaming

Life Is Strange - Intel Core i3 & Intel HD 4400

Az én PC-m egy egyszerű gépezet, 8 GB RAM, Intel Core i3 processzorral, és ahogy már említettem, az Intel HD 4400 grafikával. Nyilvánvaló, hogy nem szabad csodát várni tőle, de a kíváncsiság vezérelt, és úgy döntöttem, hogy kipróbálom, milyen az élet a szélsőségesen alacsony beállításokkal.

Először is, az alacsony grafikai beállításoknál nem számítottam káprázatos látványra. A textúrák kissé homályosak voltak, az árnyékok pedig nem éppen élethűek. Viszont, a játék atmoszférája és története még így is megragadott.

A framerate sajnos az alacsony számok kategóriájába esett, különösen, amikor intenzívebb jelenetek zajlottak. De a meglepő az volt, hogy még így is játszható maradt. A karakterek mozgása nem lett szaggatott, és a dialógusok továbbra is élvezetesek maradtak.

Összességében elmondhatom, hogy a Life Is Strange futtatható az én szegényes konfigurációmon is, ha valaki hajlandó elengedni a csúcstechnikai grafikát és beéri a minimális beállításokkal. A történet és a hangulat továbbra is az erőssége marad, még egy kicsit hűvös vizuális élménnyel is.

A bejegyzés trackback címe:

https://pcgaming.blog.hu/api/trackback/id/tr9718312911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Címkék

Utolsó kommentek


 

Elrejtés
Elrejtés
süti beállítások módosítása