Először is, hadd mutassam be a gépemet, ami a csata központja lett: 8 GB RAM, Intel Core i3 processzorral és az integrált Intel HD 4400 grafikával. Az a helyzet, hogy a videókártya nélküli lét elég nagy kihívás tud lenni, de a Metal Gear Rising nem ijed meg ettől az egyszerű konfigurációtól sem.
Belevágtam a játékba, és be kellett állítanom mindent legalacsonyabbra. Az alacsony grafika és az alacsony fps szó szerint a kijelzőm előtt táncolt, de ne hagyjátok, hogy ez eltántorítson titeket! A játék még mindig játszható volt, és ahogy belemerültem a történetbe, egyre kevésbé zavart a grafika szegényessége.
Az alacsony grafika persze láthatóan hatott a játék vizuális élményére, de ne felejtsük el, hogy a Metal Gear Rising Revengeance nem egy grafikai csoda, hanem inkább a dinamikus kardharcok és akciódús jelenetek miatt híres. A karakterek még mindig felismerhetők voltak, és a harcrendszer szórakoztató maradt.
Az alacsony fps sem akadályozott meg abban, hogy érezze a játék lendületét és sebességét. A gyors reakcióidő és a jól koreografált harci mozdulatok továbbra is élvezetessé tették a játékmenetet, még akkor is, ha nem értem el a magas képfrissítési rátákat.
Végül is, bár a Metal Gear Rising Revengeance nem volt éppen az édenkert a gépemen, mégis sikerült élveznem a játékot. Az alacsony grafikán és fps-en átívelő élmény kihívásokkal teli volt, de egyáltalán nem tette lehetetlenné a játék élvezetét.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.