Lenyűgöző sikernek örvendett a Content Warning című játék, különösen figyelembe véve, hogy egy független fejlesztő alkotása. A Games Radar beszámolója szerint a játékról a megjelenés előtt gyakorlatilag senki sem hallott, azonban az első 24 órában már 6,2 millióan töltötték le.
A siker nyilvánvaló okát a Landfall szokatlan stratégiájában kell keresni: a játék az első 24 órában ingyenes volt. Ez természetesen kockázatokat rejt magában, mivel bár milliók teszik fel a játékot a könyvtárba, sokan lehet, hogy nem töltik le, vagy nem is játszanak vele, sőt még fizetni sem fognak érte.
A SteamDB adatai szerint az egyidejű játékosok száma gyorsan elérte a 200 ezret, és azóta sem csökkent 40 ezer alá. A Games Radar összefoglalása szerint többen szóltak panaszt, hogy lemaradtak az ingyenes időszakról, így a fejlesztők reménykedhetnek abban, hogy a játék híre terjedni fog, és a jövőben még többen meg fogják vásárolni.
A Content Warning egy co-op horror játék, ahol a játékosok mindenféle hülye videókat készítenek a barátaikról, hogy híressé váljanak. A játékkal a készítők az április bolondjának szellemét kívánták megidézni, az ingyenes időszak azonban nem trükk volt, a játékot valóban ingyen megkapták azok, akik eléggé gyorsan léptek.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.