PC Gaming

Fate Samurai Remnant GTX 750 Ti
Nézd meg hogyan fut a Fate Samurai Remnant egy régi GTX 750 Ti-n Nos, a válasz lehet meglepő..

Mostanában egyre több olyan címet hallani, ami igazán magával ragadó, és én is úgy éreztem, hogy itt az ideje letesztelni egy új játékot. A sorban a Fate Samurai Remnant állt, és nem tudtam betelni vele. Persze, az első dolog, amit ellenőrzünk, az a videókártya teljesítménye. Nekem egy GTX 750 Ti-m van, ami már nem a legfrissebb modell, de még mindig egy jó kis munkaállat. Nos, lássuk, hogyan teljesített a "Fate Samurai Remnant" tesztelésekor!

Ez a játék egy igazi gyöngyszem a hack-and-slash műfajban. A grafika gyönyörű, a harcrendszer izgalmas, és a történet is magával ragadó. Magam is elmerültem benne, és nem is akartam kijönni a játékból.

Most pedig arra a kérdésre, ami mindenkit érdekel: Hogyan fut a Fate Samurai Remnant a GTX 750 Ti-n? Nos, a válasz nem meglepő: egyáltalán nem rosszul! Beállítottam a grafikát közepes szintre, és szépen futott 720p felbontáson. Az FPS (képkocka per másodperc) stabil volt, és nem észleltem laggolást vagy akadást a játék során. Persze, ha jobb minőséget szeretnél, akkor elég erős videókártyára lesz szükséged, de egy ilyen régi kártya mellett is élvezhető marad a játék.

Most pedig itt a te feladatod, kedves olvasó! Osszátok meg velem, hogy ti milyen tapasztalatokat szereztetek a Fate Samurai Remnant játékkal, vagy akár a GTX 750 Ti videókártyával kapcsolatban. Írjátok meg a véleményeteket a kommentekben, és osszátok meg, hogy nektek melyik játék tesztet látnátok szívesen a következő bejegyzésben.

A bejegyzés trackback címe:

https://pcgaming.blog.hu/api/trackback/id/tr1718228003

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Címkék

Utolsó kommentek


 

Elrejtés
Elrejtés
süti beállítások módosítása