PC Gaming

Fate Samurai Remnant GT 1030
Ma egy újabb kihívást vállaltam: benchmark tesztet készítettem a Fate Samurai Remnant című játékról, és azt hiszem, érdemes megosztanom veletek a tapasztalataimat

A Fate Samurai Remnant egy izgalmas akció-szerepjáték, ami egy fantasztikus, középkori Japánban játszódik. Légy egy hős és lépj be a szamurájok világába, miközben hűséget esküdsz egy sötét sorsnak és egy veszélyes küldetésnek. A történet mély, a harcok pedig pörgősek és látványosak. Ráadásul a japán kultúra iránt érdeklődők is találnak benne rengeteg érdekes részletet.

Most pedig lássuk, hogyan fut a játék a jó öreg GT 1030-as videókártyámon. Nos, őszintén szólva nem voltam túl optimista, mivel ez egy viszonylag alacsony teljesítményű kártya, de meglepődtem! A játék beállításait közepes szintre állítottam, és a GT 1030 méltósággal végigvitte a játékot. A képek tiszták voltak, a harcok zökkenőmentesen zajlottak, és a játékmenet kellemesen játszható volt. Természetesen ne várjatok csodát a legmagasabb grafikai beállításokkal, de egyáltalán nem volt rossz élmény.

És végül, de nem utolsósorban, szeretném hallani tőletek, milyen játék tesztet szeretnétek látni a következő bejegyzésben. Milyen játék érdekel titeket a legjobban? Írjátok meg nekem a véleményeteket, és megpróbálom kielégíteni a kíváncsiságotokat.

A bejegyzés trackback címe:

https://pcgaming.blog.hu/api/trackback/id/tr5818228721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Címkék

Utolsó kommentek


 

Elrejtés
Elrejtés
süti beállítások módosítása