PC Gaming

Hot Wheels Unleashed teszt
A Hot Wheels Unleashed folytatásában további izgalmas játékautóval és motorral róhatjuk a pályákat, melyek most még változatosabbak.

Két évvel ezelőtt a Milestone bemutatta, hogy nemcsak motorokat, hanem játékautókat is kiválóan tud digitalizálni partnereik segítségével. A 2021 őszén megjelent Hot Wheels Unleashed meglepően szórakoztató és minőségi versenyjáték lett, melyet az alapanyag alapján könnyedén elfelejthettünk volna. Azóta a közönség is nagyra értékelte, és most az olasz csapat ismét a fejlesztésbe kezdett, nem forradalmi újításokkal, hanem apróbb javításokkal és rengeteg új tartalommal.

Az alap játékmenet változatlan maradt: különböző látványos pályákon száguldhatunk játékautókkal és motorokkal, néha aszfalton, néha sárban vagy fűben, sőt, a gravitációval is játszhatunk néha mágneses elemek vagy ugratók segítségével. Most már nem csak négykerekűek, hanem kétkerekűek is szerepelnek a járműválasztékban. Összesen több mint 130 jármű közül választhatunk, és nem kell random dobozokra várni, hogy megkapjuk őket - azokért fizethetünk érmékkel, amelyeket szerezhetünk a játékban. A választék időről időre frissül, és számos licencelt jármű is megtalálható, például egy Gucci Cadillac 2001-ből, amely minden gyermek álma lehet. A járművek kidolgozása lenyűgöző, a legkisebb részletekig kidolgozott anyagokat találunk, és a menüben is gyönyörködhetünk bennük. A játék összességében látványos, ami valóban vonzóvá teszi.

Minden járműnek vannak saját statisztikái, mint például a gyorsulás, végsebesség, fékerő és kezelhetőség. Különböző kategóriákba tartoznak, így érdemes okosan választani a pályák és terepek alapján. Fejleszthetjük is őket skillpontok és érmék felhasználásával. Néhány skillt aktív módban használhatunk, és néhány olyan is található, amely egy tulajdonságot erősít, de egy másikat gyengít. A játékmenetet is testreszabhatjuk, hogy gyerekkori álmainkat megvalósítsuk.

A vezetés során fokozott figyelemre van szükség, mivel a kanyarok mellett más tényezők is befolyásolhatják a versenyt. Például néhány pályán átugorható szakadékok vannak, amelyeket táblák figyelmeztetnek, és ha nem vesszük észre, kieshetünk a versenyből. Most már képesek vagyunk lökni az ellenfeleinket egy gyors oldalirányú mozdulattal, amely azonban fogyasztja a boost-mérőt. Ezért fontos megfontoltan használni a boostot és az ugrásokat, hogy elkerüljük az energiavesztést.

A játékmódok terén nincs sok újítás: egyjátékos módban körversenyeket, időmérőket, driftes pontgyűjtést, kieséses versenyeket és ellenőrzőpont-gyűjtést játszhatunk. Online lehetőség van derbizni és másokkal rombolni is. Az egyjátékos módokat többségében multiplayer módban is élvezhetjük.

A játék középpontjában a Creature Rampage nevű kampány áll, amelyet rajzfilmes átvezetőkkel és egy gyerekbarát, szórakoztató történettel gazdagítottak. A történet nem rendelkezik mély mondanivalóval, de nem is ezt várjuk el tőle. A boss-harcok során városunkat szörnyek támadják meg, és közben versenyzünk. Bár kezdetben izgalmas lehet, egy idő után kevés esemény történik a kampányban, és kevesebb boss harc is elegendő lett volna. A játék a végére nehezebbé válik, ami a fiatalabb korosztálynak talán túl nehéz lehet.

A bejegyzés trackback címe:

https://pcgaming.blog.hu/api/trackback/id/tr1018257953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Címkék

Utolsó kommentek


 

Elrejtés
Elrejtés
süti beállítások módosítása