PC Gaming

Stellar Blade Teszt

A Rise of the Ronin-ról már beszéltünk, és láthatjuk, hogy idén nem sok exkluzív cím várható a PS-re. Alig néhány AAA minőségű játék érkezik majd 2024-ben a Sony konzoljára. A Ronin játékkal már foglalkoztunk, ami egész jó lett, de nem valószínű, hogy csak azt játszanánk az első félévben.

stellar_blade.png

Bevallom, hogy a Stellar Blade nevű másik PS exkluzív játék teljesen kimaradt a figyelmemből. Csak annyit tudtam róla, hogy egy verekedős, kardozós játék lesz, amiben a női főhős megjelenésére nagy hangsúlyt fektettek. Ez az első konzolos játékuk, és korábban mobiljátékokkal foglalkoztak, amelyek minősége kétséges.

Mivel a pornó és az akciófilmek bőségesen elérhetőek az interneten, és a rossz minőségű akció játékok is túlnyomóak, ezért nem érdekelt ez a játék semmilyen formában. Marco rákényszerített a tesztelésére, így kénytelen voltam kipróbálni az EVE-t. Ahogy láthatjátok az értékelésből, a Stellar az egyik legkellemesebb meglepetés volt az utóbbi időben - nem tökéletes, de mégis képes volt lekötni a figyelmemet legalább harminc órára, még a főhős mozgása és öltözete miatt sem.

A történet látványosan indul. A Földet gyakorlatilag elvesztettük egy agresszív parazita faj miatt, akik majdnem teljesen kiirtották az emberiséget. Akik túlélték, azok az űrben lévő mesterséges világba, a Colony-ba menekültek. Az emberiség azonban nem adta fel, és megpróbálja visszaszerezni a Földet, segítségül hívva az elit katonákat, mint mi, EVE.

A misszió nem indul túl jól, hiszen már a landolás sem zökkenőmentes, és amikor a földre érkezünk, egy nagy Naytiba közéjük csap. Felettesünkkel, Tachy-val maradunk kettesben, és képtelenek vagyunk legyőzni. Parancsnokunkat megsebesítik, minket pedig szinte elpusztít, amikor minden elsötétül.

Néhány nap múlva megment minket egy Adam nevű ember, és kettesben próbálunk bosszút állni az Alpha Naytibán. Így indul hát a kaland, ami elsőre talán nem tűnik izgalmasnak, és sok a kérdés. Ahogy azonban haladunk előre, a történet egyre érdekesebbé válik, és fordulatokban gazdag lesz. Amikor elérkezünk az emberiség utolsó városába, Xion-ba, akkor indul csak igazán a történet, amiről többet fogok mondani később.

Most pedig beszéljünk a játék külsőről és stílusáról, mivel vannak külön fejlesztői videók a főhős külsőjéről. Az biztos, hogy a grafikusok, akik az EVE megjelenésén dolgoztak, külön dicséretet érdemelnek. A képeken látszik, hogy egy tökéletes alakú nőt teremtettek, azzal a szándékkal, hogy a játékban is gyönyörködhessünk a látványban.

Rengeteg ruha közül választhatunk, amik mindig szorosan simulnak a testre, de sok fedetlen felületet is találunk. A frizurát is megváltoztathatjuk, és fülbevalókat, valamint szemüveget is feltehetünk. Ezek nem adnak semmilyen pluszt, csak vizuális változatosságot. Nem csak az EVE, hanem a legtöbb karakter is nagyon jól néz ki, és a játéknak egyedi stílusa van.

Valahogy úgy fest, mintha az élő szöveteket robotokkal kombinálták volna, így néhány karakter emberi testtel, de robotkarokkal rendelkezik. Az ázsiai hatások is erőteljesen érezhetőek, például Xion úgy néz ki, mintha Kína egy darabja lenne. Az ellenfelek, a Naytibák jól megtervezettek és változatosak. Van köztük egyszerű robot, ágyúfejű lények, de klasszikus szörnyek is előfordulnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://pcgaming.blog.hu/api/trackback/id/tr7018396109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Címkék

Utolsó kommentek


 

Elrejtés
Elrejtés
süti beállítások módosítása