Nos, hozzáfogtam a teszthez a következő specifikációkkal: 8 GB RAM, Intel Core i3 processzor és egy integrált Intel HD 4400 grafikus kártya. Kijelenthetem, hogy a gépem nem a legideálisabb választás egy modern, grafikailag fejlett játékhoz, de a kíváncsiság vezérelt.
Az első dolog, amit megemlítenék, az a grafika. Be kell vallanom, hogy le kellett vennem mindent a legalacsonyabbra, és a felbontást is kompromisszumok árán csökkentettem. A játék szépsége egy kicsit szenvedett ettől, de még mindig lehetett érezni a lüktető akciót és a lenyűgöző dizájnt.
A beállítások legalacsonyabb szinten tartása mellett a játék játszható maradt, bár némi akadozás és alacsony fps szám kísérte az élményt. Az első pár perc kihívás volt, mivel a reakcióidőmre hatással volt, de hamar belejöttem a ritmusba.
Ami a grafikai élményt illeti, a karakterek részletei és a környezet stílusa megmaradtak, de a textúrák hiánya néha érezhető volt. A játék alacsony grafikai beállítások mellett is elvarázsoló maradt, és az integrált grafikus kártya ellenére a világ valósághű volt.
Azoknak, akik hasonló specifikációkkal rendelkeznek, javaslom, hogy játszanak vele, bár egy kis türelemre és alkalmazkodásra számítsanak. Az alacsony grafika és fps szám ellenére a Bright Memory Infinite még mindig képes volt lekötni és szórakoztatni.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.